Powered By Blogger

pátek 25. ledna 2013

Senzabox vs. Ladybox edice leden 2013 - aneb baví Vás to ještě?

Zdravím všechny, tak dnes dorazil lednový Senzabox. Mno, co na to říct. Ano, jsou tam plná balení. A ano, zase (!) je tam Dermacol. Tady máte foto pro srovnání:


Nechci tady dělat nějakou podrobnou recenzi, na to jsou u nás kovanější blogy. Jen si dovolím poznámku, že za mě už je asi na nějakou dobu "doboxováno". S anglickým Glossyboxem se asi jen tak nesrovnáme a objednávat si boxy kvůli hezké krabičce mi přijde zbytečné. Jak to vidíte vy?

Přeji Vám hezký den.

Marie S.

3 komentáře:

  1. Ahoj, taky se mi krabicky libily a chvili jsem o nich premyslela, libi se mi ty maly baleni. Ale pak jsem si rekla, ze nejsem sberatel kosmetiky, nemam rada plnou koupelnu veci, prekvapive mam kosmetiky i sminek hodne malo. Co opravdu potrebuju, to si koupim, vzorky kremu si obcas beru v lekarne :) D.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj :) myslím, že ty boxy jsou zbytečně, ale člověk je prostě zvědavý.. Já si objednala teď svůj první LB, protože mě zaujal jejich lákací email.. No uvidíme.. člověk si nejdříve musí nabít hubu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já myslím, že za vyzkoušení to určitě stojí. Jen počtvrté a popáté už to zkrátka není takový vzrůšo jako napoprvé :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie