Powered By Blogger

středa 12. března 2014

Jsou tu zas - Zajíci v krabici edice březen 2014

Asi už jsem vážně stará... Místo toho, abych se pídila po novinkách v kosmetice a módě, mi tep spolehlivě dokáže zvednout nějaká specialita z oblasti gastronomie. Nedá se nic dělat, ve dvaceti se asi řeší móda a kosmetika, ve třiceti jídlo a po čtyřicítce nemoci. Úplně vidím, jak tady na blogu za dvacet let probíráme, v které lékárně se dá koupit levnější GS Chondro. No a název blogu by se nemusel moc měnit, stačí ubrat dudlíky a plenky můžou zůstat :-D

No ale teď už vážně a zodpovědně. Včera kolem sedmé večer jsem se dočkala a od pošťáka si přebrala balíček s novými ZVK (rozuměj Zajíci v krabici). A protože jsem byla na padnutí a světlo bylo stejně všechno pryč, překonala jsem svojí zvědavost a rozbalila je až dneska ráno. 


Po minulé nadílce ořechových másel (mimochodem - mandlové je na dně, chodím ho po večerech ujídat) jsem se už nemohla dočkat, co nového zas objevím. V krabičce byl tradiční průvodní dopis, podrobný popis produktů, recepty, letáčky včetně poukazu na slevu na kurz a výrobky.


S Hraškou na obalování už jsem měla tu čest, už jsem na blogu zmiňovala, že jsem mluvila se zastoupením Hrašky na veletrhu a chystám pro vás podrobnější recenzi, takže jsem ráda, že mám další materiál pro testování. 

Fíkové chutney bude určitě skvělé k nějakému pečenému masu, myslím, že dlouho nevydrží. Nejpozději na velikonoce bude nenávratně po něm, možná ho pokoříme už tenhle víkend - však uvidíme. 

Pytlíček Garam Masaly od Antonína mě taky potěšil. Tahle značka koření je zárukou skvělé kvality a tohle koření používám moc ráda, hlavně na rýži s červenou čočkou.


Půlkilový balíček něčeho, co vypadalo jako hnědý cukr pro mě byl tak trochu záhadou, musela jsem si přečíst popis z dopisu. Jedná se o třtinovou šťávu z Ekvádoru. Je podobná hnědému cukru, na rozdíl od něj má však 50x více minerálních látek než bílý cukr a 5x více než hnědý. ZVK prý chystají ještě podrobnosti na Facebook, tak se těším a uvidím, jak se šťávou naložím. Většina jí asi skončí v cukřence místo tradičního třtinového cukru.

Jako poslední jsem v krabičce našla malé pytlíčky s Matcha čajem, což je prostě a jednoduše koncentrované zdraví. Nabitý antioxidanty, chlorofylem - jen je potřeba jej upravovat v podstatě za studena, aby se tyhle cenné látky nezničily. Naštěstí ZVK mají jednu skvělou věc a to jsou kartičky s recepty. Nejenže jsou fotky receptů skvěle nafocené, ale recepty jsou i použitelné a to je něco, co se jen tak nevidí. 


Kdybych to měla shrnout, tak já jsem celkově z krabice opět nadšená, všechno je použitelné, zdravé, dobré. Největší radost mám z receptu na samosy (výtečné smažené taštičky), koření a čaje. Nemůžu si pomoct, budu si asi muset objednat asi i příští krabičku... Tohle je prostě povedený projekt, jen tak dál! 

A co vy? Máte taky Zajíce? Nebo jste zkoušeli jiné boxy? Jsem zvědavá...

Přeji všem hezký den a uvidíme se brzy...

M.

14 komentářů:

  1. Hm, tak po tomto zajochovi o tom taky začínám přemýšlet, jen abych si na sebe neupletla bič, že nebudu vědět co s tím, nebo mi to nebude chutnat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě tohle řeší kartičky s recepty. No a na FB mají každý měsíc o nejlepší fotku výtvorů z krabičky, tam je dalších receptů spousta...

      Vymazat
  2. Mám také a jsem z této krabičky nadšená! Také si nemůžu pomoct, ráda bych objednala i další krabičku. ZVK jsou prostě dokonalí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem v klidu skončila s odebíráním Ladyboxu, tak tohle mě fakt baví :-)

      Vymazat
  3. Tak to jsem se pobavila - mandlové máslo na dně! U nás, k mé veliké lítosti, nedožilo ani sedmého dne od otevření. Bohužel mou zásluhou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že v tom nejsem sama :-) To mandlové je prostě bezkonkurenční!

      Vymazat
  4. Škoda, že se nedají dokoupit zpětně. Nějak jsem zaváhala, protože mě ten první příliš nezaujal, ale ty dva, co následovaly, mě mrzí, hned bych je brala! No, tiše závidím a další už jsem taky objednala, snad budou taky tak dobré! A kdyby zopakovali másla a matcha tea, vůbec bych se nezlobila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, ale ano, dají se objednat i zpětně :-) Máme ještě únorou i březnovou krabičku, stačí napsat.

      Vymazat
  5. Ach, já si chci taky koupit "Zajíce v pytli" ;-). To je pro mě něco úplně nového. Tedy...každý měsíc zvědavě rozbaluju Brandnoozbox s delikatesami, které se objevily na trhu, ale Zajda vypadá superúžasně a já ho chci. ;-) Skvělá inspirace.♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, myslím, že Zajíci by byli u tebe na blogu jako doma :-)

      Vymazat
  6. Veľmi pekný článok a fotky produktov....zbiehajú sa mi slinky a uvažujem, že si zajace objednáme tiež :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé ja taky "zaječím" :) a teda musím říct, že tentokrát jsem byla trošku zklamaná :( Hrašku používám, sáčka s Matcha čajem jsem měla doma, indické koření používám běžně a roky. No leda ta třtinová šťáva, ale vzhledem k ceně krabičky je to docela málo :( Ale teda zase je skvělá :D a hodně mě okouzlila.
    No, ale neházím to za hlavu a jdu objednat další ať nelituju :D

    Tak zase za měsíc překvápko :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie