Powered By Blogger

čtvrtek 25. července 2013

Ladybox červenec 2013 - edice Just Married

Zdravím všechny,

po dlouhé době ke mně dnes dorazila krabička krásy - Ladybox edice Just Married. Senzabox a Ladybox se spojily a tak se dalo očekávat, že první společná edice bude stát za to. A taky že ano. Tak pozor - první náhled:


Nejedno oko asi nezůstane suché. Parádní balení a v něm jedna kosmetická pecka vedle druhé. Kdo sleduje zahraniční kosmetické blogerky, asi bude mít radost. Máme tady hned tři plné produkty dekorativní kosmetiky v plné velikosti, což mně osobně udělalo radost nejvíc. Takže podrobněji:


  • L'Oreal Paris Fix na oči Super Liner Blasckbuster - plné balení, běžná cena 199,- Kč - tak tohle přesně jsem si chtěla brzy pořídit...
  • Yves Rocher rtěnka Grand Rouge - plné balení, běžná cena 309,- Kč - pro mne personalizovaný odstín 13. Rose Sompteux - hydratační a dlouho držící - kéž by ;-) však uvidíme
  • Famous sada na obočí Brow Addict - plné balení, běžná cena £5.99 - taky znám ze zahraničních blogů -  možná poputuje dál, ještě uvidíme...
  • Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel - plné balení, běžná cena 68,90 Kč - voní solidně a je tam malinko arganového oleje - ten se neztratí...
  • i+m Naturkosmetik Berlin Šampon Lesk citronu - cestovní balení - organické, cestovní, bezva...
  • libebit mýdlo - pro mne meduňkové - ta vůně! provoněla celý box, asi poputuje do skříně s oblečením ;-)
  • Macadamia Deep Repair Mask - vzorek - asi nemusím představovat, hodí se a ráda vyzkouším...
  • Rituals sprchová pěna Tai Chi - cestovní balení - něco podobného už z nějakého předschozího boxu mám, ale což, asi přijde do fronty k ostatním cestovním balením...
  • Cornies s hořkou čokoládou - vzorek - oceňuji, že jsou kukuřičné a navíc s hořkou čokoládou - proč ne?
Tak co vy na to? Za mě určitě jedno z nejpovedenějších balení, využitelné, takže jsem ráda, že jsem objednala, ušetřilo mi to možná pár korun, ale pro to si to nekupujeme, hm? Příště mám zálusk asi na vánoční edici, tu bych očekávala taky nabitou. Dejte mi vědět do komentářů, jak jste na tom s krabičkami vy a užívejte prázdnin...

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie