Powered By Blogger

pátek 2. srpna 2013

July favourites / červencoví oblíbenci

Zdravím všechny!

Rozhodla jsem se, že na blog zavedu rubriku, kterou mám oblíbenou u ostatních, jak na blogu, tak na YouTube. A jsou to měsíční oblíbenci. Ve světě nekonečné reklamy se ráda podívám, co doopravdy používají ostatní. Takže tadáá - tady jsou moji


1) Kosmetika
Vzhledem k pařákům a nedostatku času v létě jedu na minimalistické vlně - pokud vůbec mluvíme o nějakém barevném sjednocení, tak jsem si od Káji z Plum Foolery koupila BB cream Missha Perfect cover - je moc fajn, trošku lesklý finish, ale má SPF42, takže žádné překvapení; na oči čenou tužku Natural Kajal od benecos - tu mám z jednoho z minulých Senzaboxů a jsem s ní spokojená; řasenky jsem střídala dvě - Maybelline the Falsies Volum Express a Essence multi action Waterproff - Essence není až tak bezva, protože se mi obtiskává, ale je voděodolná a bez korektoru funguje celkem ok, takže poměr cena/výkon je uspokojující; ze stínů jen růžové Color Tatoo a nakonec korektor Maybelline Affinitone v odstínu 02 Neutral a tam tedy musím říct, že je fakt bez chybky. 
Pokud bych měla rozebrat péči o pleť, tak zkusmo střídám různé krémy, vzorky apod. a hledám, takže zařadím jen oční krém Garnier UltraLift - příjemné překvapení, subjektivně mi fakt pomáhá
Laky na nehty - jednoznačně Rimmel 60 seconds v odstínu 430 Coralicious - je moc fajn, krásný i v první vrstvě, vydrží a neloupe se i bez spodního či vrchního laku.
Vůně - Citrus Verbena Summer Fragrance - loňská limitka od L'Occitane - nádherná citrusová vůně

(pardon za kvalitu fotky, foceno večer mobilem - moje chyba)

2) Média a aplikace
Z webů mě jednoznačně nejvíc nadchnul Vintage blog - odkaz najdete tady. Tohle můžu procházet celý den. Je to jako by ho psalo moje kreativní alter-ego - já jsem ta konzerva a na vintage blogu najdete tu rozevlátou půlku. No zkrátka moc fajn.
Už třetí měsíc drtím Nike+ Kinect Training na Xboxu, v červnu navíc ještě v kombinací s Nike+ Running na mobilu - vymlouváte se, že nemáte čas na cvičení? Tak tady máte osobního trenéra, půl hodinky cvičení a pokaždé nový cvičební program přizpůsobený právě vaší výkonnosti. Cvičit můžete třeba v 11 v noci, jako já... Podrobnosti slibuji v září tady na blogu. S tím souvisí moje výzva - jste zaregistrovaní na Nike+? Prosím, prosím, pojďme se přátelit, ať je to zábavnější. 
Z eshopů jednoznačně vede Dantikvariát. Mají miliony knížek a jsou k vyzvednutí v Praze na Flóře, takže bez poštovného. Pro mě ideální.

3) Různé
Voda - Ač by se asi tchyně divila, v červenci se opravdu všechno točilo kolem vody. Nejdřív divoký sjezd Sázavy:


Pak mnohonásobné koupání s prckem, fotky jste mohli vidět v minulém příspěvku...

Královské miminko - tak, jako má někdo slabost pro Paříž a vše francouzské, já můžu Anglii, britský suchý humor je mi vlastní, mám ráda britské televizní pořady z Channel4 - o vaření, bydlení, zahradě a všeličem jiném a také pro Kate a Williama. Jen musím znovu zdůraznit, že my s manželem jsme termín 29.4.2011, jako termín svatby zvolili PRVNÍ :-) Takže já nemůžu malého George nezmínit :-)


A jak jste využili první půlku práznin vy? Co jste si oblíbili, co jste objevili o čem se neví? Dejte mi vědět do komentářů a užívejte léta, má být zas vedro...

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie