Powered By Blogger

středa 2. října 2013

September favourites - oblíbenci za září 2013


Dobré ráno všem,

dnes mám pro Vás již tradiční oblíbence, tentokrát za měsíc září. Tentokrát se můžete  podívat naživo přímo na video. Jelikož jsem stále v procesu učení, uvědomila jsem si, že jsem sice ukázala svoje oblíbené produkty, ale vynechala jsem všechny podrobnosti. Nevadí, Vy, co čtete můj blog pravidelně, už je znáte z předchozích měsíců. A Vás, co jste u mě na blogu noví tímto prosím o shovívavost a odkazuji na oblíbence za měsíc minulý. Doufám, že se Vám nové video bude líbit, budu ráda za všechny připomínky a komentáře. Těším se na Vás o víkendu s novým příspěvkem a teď už to slibované video:



Hezký den...

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie