Powered By Blogger

neděle 15. září 2013

Máma na hraně

Ahoj všichni,

dneska mám pro Vás jednu novinku a tou je můj nový kanál na YouTube. Jak jsem již zmiňovala v minulém příspěvku, mám ráda YouTube. Nahrazuje mi televizi, dozvím se tam více méně relevantní informace a hladina reklamy je pro mě oproti televizi více než snesitelná. Často se řídím heslem, že kdo nic nedělá, nic nezkazí a taky pokud chceš někoho kritizovat, zkus si nejdřív to, co dělá. Tedy abychom se pochopili - nemám v plánu někoho kritizovat, tenhle kanál je spíš přirozeným pokračováním a rozšířením mých aktivit v rámci blogu. Poprosím Vás o shovívavost, je to první video a podle toho taky vypadá. Alespoň mám co zlepšovat, no ne?

Budu moc ráda za Vaše komentáře a připomínky a prosím, přihlaste se k odběru mého kanálu, ať Vám neuteče žádné nové video.

Mějte se moc fajn...

M.


3 komentáře:

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie