Powered By Blogger

středa 2. dubna 2014

Živé nebo dřevěné?

Snad nejvíc zmiňované blogerské klišé je - nestíhám. Už ani nespočítám, kolikrát jsem četla "rady" začínajícím blogerkám, jak si nemají stěžovat na to, že nemají čas psát příspěvky. No tak já vám to tedy psát nebudu a radši napíšu kraťoučký příspěvek o výletu do pražské zoo...

Má smysl lákat vás do Zoo Praha? Asi ne, je to fenomén, za který děkujeme panu Fejkovi, který nám ukázal, že i zoo je vlastně hodně o komerci v tom nejlepším i nejhorším slova smyslu. Takže si tedy jenom dovolím doporučit pro malé prcky její dolní část - konkrétně dětskou zoo. Kdo si z dětství nepamatuje červenou tramvaj a lanovku? Já určitě, i když se mi možná víc vybavuje zákulisí, které jsem díky mojí drahé mamince měla prolezlé srkz naskrz... 

Takže dětská zoo - domácí zvířata, poníci, morčata a dřevěné prolejzačky. Vyřezávané ovce a prasata. Prolejzačka ve tvaru hrocha a velryby... Už jsem vás navnadila? Tak přidám ještě pár fotek...









Užívejte jarních dnů a brzy se uvidíme...

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie