Powered By Blogger

pondělí 26. května 2014

Já to věděla...

Já jsem věděla, že jakmile se udělá hezky, nic nás doma neudrží. To se prostě nedá, když je tak krásně. Kdy jindy trávit čas venku, než za vlahých květnových dnů a večerů? Bereme to teď opravdu zodpovědně... Doufám, že jste na tom podobně. Takže abych vás moc nezdržovala od toho letnění, mám pro vás pár snímků z naší lesní oázy, kam jsme se na víkend uchýlili...

Nakoupeno - může se chalupařit...

Pod kapradím se schovává prastará skalka/záhonek... S chutí do toho...

Snídaně v lese s výhledem do zeleně... Jen ti ptáci, kdyby nevstávali tak strašně brzy!

A když zvednete hlavu, uvidíte tohle...
Doufám, že na vás už taky dýchlo léto. Užívejte dlouhých večerů před letním slunovratem a brzy se uvidíme...

M.

I večeře se dá zvládnout venku...

4 komentáře:

  1. Díky, jsou z mobilu a ta poslední z kompaktu... U mě dost netradičně... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky teď pořád vegetíme venku :)) Fotky jsou nádherné! :) ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie