Powered By Blogger

čtvrtek 9. října 2014

Narozeninové outfity I.

Já tedy nevím, jak to máte vy, ale já pořád nedokážu minimalizovat počet narozeninových oslav. Tedy počítejme spolu - moje strana nejbližší rodiny (máma, táta, teta, strejda, sestřenice, bratranec, babička) - s námi tedy 10 lidí. Manželova strana rodiny (tchýně, švagrová, švagr, neteř) s námi sedm lidí. Nejbližší kamarádi - s námi něco přes deset lidí. Pokud bychom tedy nezvali nikoho "nového", tak z toho vychází oslava čítající slušné svatby. Ehm tedy průměrné, my jsme skončili s party pro 80 lidí... Ale to je zas jiný příběh. 

Jistě, můžete namítnout, že nemusíme slavit vůbec nic. Jako nemusíme, ale chceme. Doby vydařených večírků, propařených víkendů na chalupách a náhodných večerů někde v baru jsou s příchodem prďoly dávno za námi. Bohužel. Tak asi pochopíte potřebu chytit příležitost za pačesy a sejít se alespoň pod záminkou oslavy.

Jednu velkou párty v americkém stylu letos rozhodně pořádat nebudeme, vychází nám z toho tedy minimálně 3 setkání. No a tady nastává ta příjemná část - co na sebe? Dneska mám tedy pro vás 2 outfity (manžel promine - tenhle termín nesnáší) na oslavu číslo 1. Víkend u příbuzných bych taky ráda využila k nafocení rodinných fotografií, proto mám připravené radši 2 verze. Růžová na oslavu a modro-červená na focení. Ale dost řečí, tady je máme:




K oběma si ještě přimyslete jednobarevné punčocháče. Mimochodem - najít prťavé jednobarevné punčocháče je docela boj. Těch s nejrůznějším vzorkem infantilních zvířat apod. mám celý šuplík, ale jednobarevných jen pár kousků. Chjo. No nevadí. Všechno oblečení je z druhé ruky, většinu bude mít Majda na sobě stejně jen jednou. Například růžový model je z Textile House. Cena za šaty i kabát dohromady 80 Kč. Všimněte si dokonalého sladění kostiček na pásku od šatů a na podšívce kabátu. Ok, uznávám. Oblečení na malou je takové moje mateřské Guilty pleasure. Na druhou stranu neujíždím na hračkách, vitamínech, kurzech, speciální stravě apod. A vůbec, jinak jsem hodně umírněná matka. Tak mi dopřejte aspoň jednu malou neřest...

A jak to máte vy? Taky plánujete dětem oblečení na různé příležitosti dopředu? Nebo jste nad věcí? Díky za komentáře a uvidíme se brzy...

M.

2 komentáře:

  1. Textil House taky miluji :-) Teď jsem v něm pro malou koupila krásné růžové šatičky od Ralpha Laurena za cca 100 Kč (bylo to hned první týden od uvedení nové kolekce a říkala jsem si, že do doby slev to nevydrží :-) A jo, jsem ujetá na ty značky :-) S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, Textile House. Blbý je, že teď mám problém zaplatit v normálním obchodě "standartní" cenu :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie