Powered By Blogger

neděle 5. října 2014

Jak skloubit práci na plný úvazek a rodinu?

To bych taky ráda věděla! Dnes mám pro vás i pro sebe jen několik postřehů, třeba se tomu budu za pár let už jenom smát. 

  • je osvěžující pracovat v kolektivu, kde nikdo nemá děti ani se o ně nějak zvlášť nezajímá
  • je trochu svazující pracovat v kolektivu, kde nikdo nemá děti ani se o ně nějak zvlášť nezajímá
  • naleštěná domácnost - jen ve snu...
  • vyplatí se mít z víkendu zásobu domácích jídel, jinak to skončí něčím hodně (!) nezdravým
  • když je nejhůř, trocha alkoholu pomůže ;-)
  • stejně tak stojí za to, připravit všechno oblečení na druhý den už večer předem (to platí jak pro dítě, tak pro rodiče)
  • večer se zamysli - víš, co budete ráno snídat?
  • je třeba synchronizovat rodinu, už chápu smysl Mamadiáře (jen, kdyby nebyl tak... maminkovský!)
  • je třeba dobře si vybrat manžela ( :-) to platí všeobecně, ale v náročných dnech obzvlášť)
  • společně (kvalitně) strávený čas má vždycky přednost
Připojuji fotky z Dožínek, o kterých jsem psala v tipech na září. Tomu říkám kvalitně strávený den!




Tolik k postřehům z prvního měsíce. Máte někdo nějakou osobní zkušenost nebo radu, jak na to? Sem s ní!


Brzy se uvidíme...

M.

4 komentáře:

  1. Marie- nejvice souhlasim s bodem: vybrat si spravneho manzela:-)
    Skloubit vsechny povinnosti, je dost tezky a ja uprimne obdivuju vsechny maminky s malymi detmi a jejich krasne blogy. Spi nekdy:-)?
    Mne se osvedcilo: netlacit na pilu, slevit ze svach zasad, chodit casto ven ( s celou rodinou) a obcas si zabalit a vyrazit bez ditete ven a jen tak si uzit vztah jen pro sebe. Cerpat energii vsude kde se da a nestykat se s lidmi, kteri ti ji berou.
    Drzim palce, at to zvladas a at je Majda brzy zdrava!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, to je hezké načasování :-) Já mám na zítřek nachystáno, proč jsem ráda pracující matkou :-) S.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie