Powered By Blogger

sobota 10. ledna 2015

Je šití sexy?

Ke svým třicátým narozeninám jsem dostala šicí stroj. To bylo v roce 2012. Od té doby jsem stihla porodit dítě, ukončit mateřskou i rodičovskou dovolenou, nastoupit na plný úvazek zpátky do práce, naplnit jednu skříň látkami a návody na šití. Počet ušitých věcí ke dnešnímu dni - 0. 

Je to u mě jako s běháním, než jsem s tím opravdu začala, několik let předtím jsem odebírala časopis o běhání. Dokonce se mi zdály sny o tom, jak běhám. A voilà - dneska silou vůle uběhnu celých 5 km :-D
Možná mám nějakou vnitřní obavu, že šít není sexy a cool. Je to ten vnitřní hlas, co mě varuje, abych neskončila jako mamina v teplákách a natáčkách sama někde v koutě u šicího stroje. Jenže já fakt chci šít! Je to podle mě jedna ze základních dovedností. A když to (s prominutím) zvládne i moje tchyně, tak já to zvládnu taky!

Úkol č. 1 - prodloužit povlečení na postel pro manžela, jelikož je to dlouhán a má peřinu dlouhou 220 cm. A nebudeme si nic nalhávat, takovéhle povlečení se zatraceně těžko shání. Řešení je - mám troje povlečení, jedno zničím rozstříhám a nastavím to druhé na požadovanou délku. Raz, dva, tři... triviální brnkačka. No a abych si dodala odvahy, mám pro sebe i pro vás několik motivačních obrázků. 

zdroj
zdroj
zdroj
zdroj
zdroj
zdroj
zdroj
No nic, jdu si dát kafe a promyslet, z které strany do toho. Snad najdu horní i spodní nit... 

Hezký víkend ;-)

M.

3 komentáře:

  1. Super! Taky jsem se rozhodla, že budu šít a zatím se musím pochválit - mám nové závěsy a ubrus :D Jak dopadl Tvůj výtvor? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jsem ušila pár polštářků, ale je to fakt časožrout, tak uvidíme...

      Vymazat
    2. No tak jsem ušila pár polštářků, ale je to fakt časožrout, tak uvidíme...

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie