Powered By Blogger

neděle 3. listopadu 2013

October favourites - oblíbenci za říjen 2013


Zdravím všechny,

dnes tady pro Vás mám moje oblíbence za měsíc říjen. Tenhle měsíc utekl tak rychle, že jsem se ani nestačila nadechnout a máme tu listopad. Zažili jsme toho hodně, slavili jsme a užívali si mimořádně hezkého počasí. Majda začala chodit, to je teď asi její nejoblíbenější činnost - ťapat a prozkoumávat okolí z nové perspektivy. Vůbec se nebojí, v pátek mi utekla z obchodu a šla zkoumat nákupní centrum.
Já jsem dostala nějaké nové přírůstky do mojí skromné kosmetické sbírky, například dvě paletky od Sleeku. Jsou moc fajn, tady je máte vedle sebe. Jedna je plná matných stínů, ty používám nejradši a ta druhá je zase laděná do příjemných fialových barev, na ty mě taky užije...

Sleek paletky - vlevo Vintage romance, vpravo Ultra Matts V2
Počasí i probíhající podzim dovolují nosit výraznější rtěnky, já nosila Dermacol Lip Seduction odstín 12 a Yves Rocher Grand Rouge odstín 13 Rose Somptueux. Střídala jsem je se svým nejoblíbenější třešnovým Labellem. Ze svých zásob jsem taky vyhrabala a znovu hojně nosila tvářenku le blush od L'Oréal v odstínu 120 Rose santal.

Majda dostala k narozeninám spousty dárků, hlavně hračky. Ve videu uvidíte dva příklady hraček, kromě nich dostala ještě plyšáky a kostky a první puzzle... Zkrátka spoustu hraček, tak netuším, co dostane pod stromeček, když už všehno má ;-)

No a za nás dospělé jsem tenhle měsíc vybrala Hru o trůny, schválně zkuste spočítat, kolikrát tohle spojení ve videu zopakuju.

Jak byl říjen měsícem oslav, tak bude listopad měsícem zklidnění, odpočinku, střídmosti a zazimovávání se. Vždyť vánoce už klepou na dveře - nevěříte?

Těším se na Vaše postřehy a komentáře a tady už najdete slíbené video:



Užívejte podzimu

M.

2 komentáře:

  1. Sleek paletky patří mezi mé oblíbené :-) Už bych si snad nic jiného ani nekoupila :-)

    Budu moc ráda, když se také zapojíš do mé giveaway > http://www.chicoco.cz/2013/11/fall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda - za málo peněz, hodně muziky. GA jdu omrknout ;-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie