Powered By Blogger

čtvrtek 30. ledna 2014

Cestou necestou pražskou MHD

Měl to být horor. Cesta do centra. S  kočárkem. Pak několik přestupů. To všechno ve sněhu a mrazu. Však si to dokážete představit. Včera mě čekala dlouho plánovaná cesta do centra, kam jsem musela vzít i Majdu. Dobře, přiznávám se, že na Anděl jsme dojeli všichni i s manželem autem, ale potom už jsem vesele nastupovala a vystupovala z tramvají, přecházela silnice a to všechno bez nejmenší komplikace. Nevím, jestli je to tím, že jsem s sebou měla golfky, jestli jsem už tak otrlá nebo jestli se pražská MHD tak zlepšila, ale jsem fakt příjemně překvapená. Možná jsem si to malovala moc černě, nevím.

Je zajímavé, jak se člověk jako matka pořád učí a přizpůsobuje. Když se Majdule narodila, pořád spala nebo jedla a já jsem měla pořád pocit, že nic nestíhám. Než jsem se naučila spolehlivě opustit byt na delší dobu, s pocitem, že mám s sebou opravdu potřebné a dokonce načas, trvalo to půl roku. A tak je to pořád dokola. Takže další strašák v podobě cestování s kočárkem je snad překonán. Teď už zbývá jen nacvičit kontrolu pohybu nekontrolovatelného batolete venku na ulici. Mám pořád pocit, že musím stát 3 centimetry za ní a že mi každou vteřinou vezme čáru někam pod auto. Napadlo mě i využít takové ty dětské kšandy. Ale přeci jen bych si připadala, jako když venčím psa, ne dítě.

slečna neohrožená - máma je ve střehu

A jak to máte vy? Je nějaká rodičovská činnost, kterou jste dlouho nacvičovali? 

Přeju vám, ať tenhle týden ve zdraví doklepete a brzy se uvidíme...

M.

4 komentáře:

  1. Cestovanie v Prahe je niekedy dosť náročné, hlavne keď sú okolo samí "inteligentní," ktorých ani len nenapadne sa trošku uhnúť pred kočíkom a uvoľniť cestu, keď už stoja na mieste im vyhradenom...a to nehovorím o pustení si sadnúť... akurát sme mali divné konštelácie v sobotu, tak som sa nechala uniesť...inak som si už tiež hovorila, že je to pre nás brnkačka...no niekedy realita prekvapí :D
    som rada, že pre Vás je to už pohoda! len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad nám to vydrží. Znám i maminky, které mhd zásadně nejezdí. Je pravda, že se tam dá potkat opravdu lecjaká kreatura... :-)

      Vymazat
  2. :-) Musím říct, že já kšandy na své dítě mám a jsem s nima moc spokojená. Bydlíme zrovna na Andělu, takže bez kšand bych fakt ven nevyšla (když zrovna nemáme s sebou kočárek). Tady je auto na každém kroku, v nákupních centrech plno lidí - takže radši budu vypadat, jakobych venčila psa, ale vím, že dítě je v bezpečí (nemluvě o tom, že v zahraničí je to naprosto běžné... Třeba na dovolené v Itálii kšandy mělo kolem plno dětí.)
    S kočárkem taktéž ne moc ráda cestuji (i když to zvládnu), na pouhé přejezdy (třeba na návštěvu nebo do restaurace) si beru princezku do manduky.

    OdpovědětVymazat
  3. No bydlet na Andělu, tak už mám kšandy taky, to je tutovka... Manduku zkusím zase na jaře, na nošení na zádech. Přece jenom prďola už je dost těžká...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie